Rapport etter kjøretime

Vi kjenner godt til at det ikke alltid er like lett å følge med på hvor langt eleven som dere er foresatt for, eller som du betaler for er kommet i opplæringen. Hva som skjer i kjøretimene kan du av og til lure på. Det har vi gjort noe med. Vi sender rapport til foresatte eller betaler for alle våre elever under 18 år og etter avtale for de over 18 år. Rapporten får du på mail samme dag som kjøretimen er gjort. Den innheholder:

• Hvor langt eleven er kommet i opplæringen
  • Hva vi har gjort i kjøretimen
  • Hva er målet for neste kjøretime.
  • Tips om øvelsesområde for trening hjemme
  • Orientering om betaling og betalingsmåte.

Hos oss kan du derfor følge med på hva som skjer.

Foresatte eller den som øvelseskjører med eleven er alltid velkommen til å være med i kjøretime.

Ta kontakt

Åpningstider

Stavanger:
mandag og torsdag 08:30 - 15:30
Hinna:
tirsdag 08:30 - 15:30, fredag 08:30 - 12:00
Sandnes
Onsdag 08:30 - 15:30

Medlem av:

Norges Trafikkskoleforbund-logo Trafikkforum-logo

Inneholder bruk som krever aktivt samtykke

For å gi deg en best mulig kundeopplevelse analyserer vi hvordan nettsidene våre blir brukt.