Bli vår nye trafikklærer

Vi søker etter en engasjert og dyktig trafikklærer til vår trafikkskole. Hos oss vil du få muligheten til å jobbe sammen med hyggelige og støttende kollegaer i et trivelig og inkluderende miljø. Vi er opptatt av å gi god faglig oppfølging, og vi vil gi deg all støtte og veiledning du trenger for å lykkes som trafikklærer.

Vi tilbyr svært gode forsikringsordninger og gode lønnsbetingelser som gjør det attraktivt å jobbe hos oss. Vi ønsker å skape en kjekk arbeidsplass hvor du trives og får utvikle deg som trafikklærer.

Kvalifikasjoner:

• Førerkort klasse B.
  • Utdanning som trafikklærer.
  • Gode kommunikasjonsevner og evne til å jobbe med mennesker i ulike aldre og bakgrunner.
  • Interesse for trafikksikkerhet og miljø.

Vi ser etter en person som er engasjert og har et ønske om å gjøre en forskjell i samfunnet ved å lære opp trygge og ansvarsfulle sjåfører. Hvis dette høres ut som en spennende mulighet for deg, så send oss din søknad i dag på martin@din-trafikkskole.no eller ring 48 200002.