Litt om oss

Din Trafikkskole

Din Trafikkskole ble etablert i 2003 og drives i dag med 13 ansatte. Foruten tradisjonell opplæring var vi tidlig ute med intensivkurs på bil, Mc og tilhenger. Nå er vi også regionens eneste tilbydere av Teorifilm. Fra høsten 2021 tilbyr vi trafikklærer utdanning i samarbeid med OsloMet. Vi liker å fornye oss og søke spennende utfordringer. Vi vokser stadig og har i dag avdelinger sentralt i både Stavanger, Sandnes og Hinna. Ta kontakt.

Holdning

Hos Din Trafikkskole skal vi virkelig se og forstå våre kunder, dine ønsker og nivå. Med god kommunikasjon og erfarne lærere skal fremdriften i undervisningen være så rask som mulig, uten at det går utover grundigheten i opplæringen og elevens selvstendighet. Vi har et godt arbidsmilljø og drives av ekte glede over å lære bort til andre.

Avbestilling av avtale

Avbestilling må skje senest kl 12 siste virkedag før ordinær kjøretime/trinnvurdering. For øvrig obligatorisk opplæring senest kl 12 TRE - 3 - virkedager før avtale. NB siste virkedag før mandag er fredag kl. 12.00. Konsekvens ved for sen avbestilling se uteblivelse fra time.

Fraværsregelen

Strengere krav om fravær på skolen krever større innsats og strammere planlegging hos oss som trafikkskole. I dag får du ikke fravær for å gjennomføre de obligatoriske delene: sikkerhetskurs på øvingsbane og sikkerhetskurs på veg (trinn 412 og 413) Vi prøver derfor å gjøre dette på formiddagen når du er opplagt og får et godt utbytte av læringen. Vårt motto er allikevel "Vi kjører når du kan" og med nøyaktig planlegging og høy fleksibilitet får vi sammen til en god opplæring som tar hensyn til skolegang og andre gjøremål.

Lærerne

Din Trafikkskole består av 11 engasjerte lærere. Sammen er vi en positiv gjeng som alle hjelper hverandre der det trengs for at våre kunder skal oppleve god stemning og seriøs opplæring. Se våre lærerne her.

Kjøretøy

God kjøreopplevelse og opplæring skjer best i gode biler. Din Trafikkskole satser på moderne og miljøvennlige biler fra Volkswagen, Audi og Skoda men har i dag også flotte biler fra Tesla og BMW. Med dette brede utvalget er det lett for våre kunder å finne seg til rette i et kjøretøy som de kan være med å bestemme.